Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

What crawls in my subconscious

Si, datorita febrei care mi-a insotit somnul, a iesit la o relativa lumina.
Cu alte cuvinte, ce am visat azi-noapte, like the crazy little girl i am.
Printre balauri zburatori si gaini gigantice, am visat un castel si un rege si am visat ca eram inchisa intr-un turn pentru a fi tinuta in siguranta fata de diverse pericole nevazute, din prea multa dragoste.
Si, spre surprinderea mea, nu eram disperata, nu imi doream sa incetez a mai exista, nu eram autodistructiva, nu preferam sa zbor pentru cateva secunde si apoi sa incetez.
Intelegeam necesitatea desi nu vedeam cand nu va mai exista si o uram.

Il uram si pe el care-mi pretuia atat siguranta si care era atat de puternic incat s-o poata face. Si il iubeam in acelasi timp.

Stiu ca nu are legatura cu realitatea, pentru ca, in realitate, nu as putea sa fiu atat de rationala intr-o situatie asemanatoare. Captivity equals death and I will never surender.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu