Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 13 ianuarie 2011

Cum stii ca nu te mai iubesc

Tot din seria despartiri.
Am trecut prin una si am acumulat intelepciune pe care vreau s-o transmit mai departe acum.

Nu te mai iubesc cand:

1. Nu-mi mai face placere sa te tachinez. Stii cand te trageam de cravata pentru a-ti atrage atentia? Sau cand te gadilam? Sau cand incercam sa fur ultima bucatica din prajitura ta preferata? Sau sa-ti sting flacara cand incerci sa-ti aprinzi tigara? Cand nu mai fac chestiile astea, nu te mai iubesc.

2. Cand nu mai am asteptari de la tine. Te irita putin cand te rugam sa-mi reinstalezi windowsul, sau sa scoti masina din curte pentru ca am o zi rea si nu am chef de fineturi motorizate? Cand prefer sa ma descurc singura e un semn. Intelege-l! Stiu ca e enervant cand astept sa mi se trimita cate un sms de noapte buna in fiecare seara, fara el as fi trista si m-as simti parasita. Cand nu voi insista sa-l primesc, va fi un indiciu temeinic.

3. Stii cum ma intereseaza starea sanatatii tale? Nu detaliat, gawd forbid! Dar, in general, as prefera sa nu racesti, sa mananci sanatos. Nu prea te stresez cu chestia asta, dar, cateodata imi mai spun parerea. Cand voi fi iubita perfecta si nu te voi cicali deloc deloc pe teme de sanatate, nu te voi mai fi iubind.

4. Cand voi inceta sa te sarut spontan sau in locuri ciudate, e timpul sa evaluezi situatia.

5. Cand imi voi regasi brusc autocontrolul.

6. Cand nu-mi va mai placea sa dorm in acelasi pat cu tine.

7. Cand ma vei putea intrista cu un singur cuvant si o vei face des.

8. Cand nu voi acorda spuselor tale prezumtia de nevinovatie, cand le voi interpreta the wrong way.

9. Cand nu voi fi curioasa cu privire la felul in care-ti petreci timpul.

Ar mai fi multe, dar numitorul comun e ca lipsa dragostei se manifesta la mine prin disparitia comportamentelor enervante, iritante de iubita cicalitoare.
Asa ca, in guidebook-ul care ar trebui sa vina cu mine, la tips & tricks, ar trebui sa zica: atata timp cat te irita, te iubeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu