Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Despre cum it`s all in our heads

Cum stii din prima secunda in care il vezi ca el e the one, ca e mai mult decat pure lust si ca il vei iubi?
Asta e intrebarea care ma bantuie de cateva zile. Pentru ca am stiut si am simtit sparks cand mi-a atins mana si butterflyes cand m-a sarutat.

I`ve had one night stands precum orice femeie emancipata a timpurilor noastre.
Imi place aspectul fizic al dragostei poate mai mult decat ar trebui si recunosc asta spre deosebire de semenele mele.
Concluzionand, I`ve seen a lot and done enough.
O alta intrebare e cum poate un act infaptuit de multe ori sa aiba un efect mai innebunitor decat suma miscarilor si mecanicii implicate? Pentru ca, desi complet satisfacator, actul infaptuit mecanic nu se poate compara cu the magic he does de fiecare data cand ma saruta sau ma atinge.
Daca ar fi doar un aranjament fizic, ar fi super, as aprecia corpul lui perfect, pielea catifelata, atingerile si combinatia sexy care e el, dar, iubindu-l si iubindu-ma e so much more.

And then I realised: it`s in my head.
Cumva, am fost intoxicata, am devenit dependenta de el si il iubesc iar activitatile la care participa si el imprumuta din magia lui.
Asa cum unele prefera sa fie legate si/sau lovite while doing it, asa eu prefer sa participe el.
Probabil ca as fi capabila sa fac chestii si fara el, daca ar fi imperios necesar, dar, atata timp cat nu e, cat timp e al meu, nu exista nici o sansa in hell.
El e my kink, imi condimenteaza placerile, imi viziteaza visele, pot sa mai simt mangaierile si sarutarile lui.

Asa am definit monogamia.
Azi e ziua descoperirilor marete.

dragoste -> love making > sex -> monogamie

I`m a genius. But also trapped in a cage of my own making and inlove with my cage.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu