Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 30 ianuarie 2011

Motive pentru a fi intr-o relatie

Revistele pentru femei - aceasta sursa nesecata de intelepciune moderna, predica necontenit ca, pentru a fi intr-o relatie, e necesar sa faci sacrificii, compromisuri, oricum le-ai spune, sa renunti la chestiile pe care tu, in egoismul tau, le vrei. Si, stim cu totii ca, in calitate de femeie, tot ce iti poti dori de la viata e o relatie - sursa acestei perle de intelepciune fiind tot numitele reviste.

Am ajuns la concluzia ca nu-mi doresc a fi intr-o relatie cu orice pret si ca, intradevar, compromisurile sunt necesare.
Si am concluzionat ca am nevoie de criterii pentru a decide daca beneficiile relatiei justifica ingradirile pe care aceasta le impune.

Cred ca sunt intr-o relatie reusita daca ma simt motivata sa evoluez.
E absolut necesara compatibilitatea fizica. Asta nu inseamna neaparat scantei si perfectiune efortless. Mai mult asteptari compatibile, lipsa de inhibitii in domeniu, aptitudinea de a vorbi despre subiect.
E foarte important sa fiu fericita. Pentru asta e necesar ca si el sa fie fericit. Asta e testul suprem al unei relatii, daca, gandindu-te la el zambesti, e ok and worth it.

In my book, e momentul sa ies dintr-o relatie cand ma deprima, cand el imi reproseaza endleslly chestii, cand nu mai vrem sa talk through things, cand nu mai suntem fericiti impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu