Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 6 ianuarie 2011

Despre el

Still very much inlove.

El nu poate fi definit, modul in care il iubesc nu poate fi definit.
El valoreaza mai mult, in moneda dragostei mele, decat ar valora suma calitatilor lui.

Are corpul perfect, iar eu, atrasa de frumusete, il iubesc. Dar am mai vazut fizicuri perfecte pe care nu am simtit nevoia sa le am langa mine at all times si in feluri nepotrivite descrierii detaliate in scris, in public.

Sunt foarte pretentioasa la maini. Sunt perfect capabila sa resping pe cineva, ca prieten sau ca boyfriend, fata sau baiat, pentru ca nu-mi plac mainile sale. Dar mainile iubitului meu sunt perfecte. Au tocmai defectele care imi plac mie si reusesc sa depaseasca perfectiunea clasica.

Obisnuiam sa urasc plump lips. Moliciunea lor mi se parea nepotrivita masculinitatii pe care o cer partenerilor. Buzele lui sunt perfectiunea, niciodata nu am fost sarutata de buze mai asemanatoare nectarului zeilor.

Saruturile lui sunt atat de diferite de sarutul perfect pe care l-am dezvoltat pana acum si sunt cu atat mai placute.

Si mi-e atat de dor de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu