Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 10 ianuarie 2011

Fog outside matches the state of my brainz

Nu prea am dormit si nu din motivele placute iar acum procesul de gandire e putin tulbure.
Si ma gandeam, de ce de fiecare data cand am o problema nu pot sa dorm? Nu e ca si cum in toiul noptii, printre perne si pernite, se va ivi rezolvarea miraculoasa.

Nu se aplica tuturor problemelor, doar celor legate de cariera si de luuuuuv.
Cariera stim cu totii ca e ceva stresant, nu e in mod necesar ceva placut, ne asteptam sa aduca si problemute cu ea. Dar the latter ar trebui sa fie doar flowers and butterflyes. Adica, in the great scheme of things e un moft si de ce ne-am impovara vietile si asa complicate cu un moft cu neplaceri atasate?

Ok, atata timp cat balanta inclina spre placere, moftul isi pastreaza utilitatea, dar cand drama e prevalenta si cand noptile nedormite sunt regula, zic ca trebuie sa fii masochist and not in the fun way pentru a continua.

Ca regula, suna bine, dar ce faci cand the luv nu mai e doar un moft, cand esti atat de legat de the recipient incat nu iti poti imagina leaving him, oricum, nu in lipsa unei catastrofe majore?
Pentru ca asta e cazul meu. 
Si ce voi face cand drama va fi regula si nu voi mai dormi noptile? Probabil voi ajunge un zombie, voi vizita medici si doar cand pagubele vor fi mari de tot voi lua decizia corecta. Sper ca nu se va ajunge acolo, dar mi-e frica.
De asta nu recomand dragostea si nu am practicat-o. E ok in doze mici si controlate, dar cand simti ca te ia mareea si te duce in mare, run as fast as you can, e prea tarziu pentru mine acum, dar asta voi face next time.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu