Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 17 ianuarie 2011

Despre dragoste, yet again

Cand stii ca dragostea e constructiva? Cand faptul ca iubesti te face mai bun. Nu zic ca viata mea e mai buna de cand iubesc, pentru ca e putin torturata de ideea ca el e departe and such, dar eu, as a person, sunt mai buna.
De cand il iubesc nu mai sunt atat de agresiva si impulsiva precum in mod obisnuit.
Acum constat ca pot sa fiu mai comunicativa si mai putin spinoasa. As putea chiar sa-l las sa se apropie.
Ma face sa fiu mai curajoasa, sa vreau sa incerc lucruri noi.
Ma face mai fericita.

Si mi se pare incredibil cata rabdare are cu prostioarele mele.
De cand am inceput sa il iubesc, a reusit sa treaca de atatea moat-uri si firewall-uri, m-a coborat din turnul de clestar, mi-a aratat cat de fericita pot sa fiu daca imi cobor toate apararile.
Iubesc sa fiu vulnerabila cu el, iar ideea de a fi doar a lui pentru totdeauna nu imi trezeste gandul de a fugi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu