Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 28 ianuarie 2011

My feverish dream

Azi noapte am avut febra.
In mod obisnuit, in momentele astea visez ceva suprarealist cu balauri si cutremure, eventual cu vulcani sau cu foc scapat de sub control. Noaptea trecuta am fost ferita de apocalipsa reptila si am avut un castel. Mine, all mine.
Avea camere mari si pavate cu piatra sau marmura.
Draperii de catifea grea verzi smarald.
Ferestre mari, la care aratam ca o papusa.
Oglinzi imense, facute pentru a oglindi uriasi.
Aveam un pian de concert la care cantam pentru mine insami.
Aveam un pat gigantic doar al meu.
Calaream cai arabi in micul meu regat.
Pilotam avionul meu galben.
Pisiceam pisica mea portocalie.
Purtam doar rochii de matase si sandale.
Ma balaceam in piscina mea instelata.
Aveam biblioteca visurilor mele, carti de la podea pana sus, fotolii mari din plus in care sa ma cuibaresc, lampi rosii, o luneta si un glob si pisica torcand pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu