Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 20 ianuarie 2011

Despre femei si feminism

Cred ca avem in subconstient implantata ideea ca trebuie, dar trebuie, sa placem barbatilor, unui barbat, tuturor, unui grup. Si, pentru asta suntem dispuse sa facem diverse chestii aberante.

Sa-mi explice mie cineva de ce am umbla cocotate pe tocuri gigantice, incomfortabile si periculoase pentru integritatea noastra, sau de ce ne-am zmulge pilozitatile excesive din locuri sensibile, regulat, dureros, sau de ce ne-am picta fata in fiecare zi, sau de ce ne-am aranja fiecare firicel de par.
Sunt o femeie, fac chestiile astea si stiu ca nu o fac in totalitate pentru mine. E argumentul acesta, ca le facem pentru a ne simti noi mai bine. Dar nimeni nu se intreaba de unde izvoraste nevoia prin acoperirea careia ne simtim mai bine si cine a creat-o.

Cine a stabilit standardul de frumusete care cere sa fim chele prin diverse parti ale corpului acoperite in mod natural de blana? Cine zice ca suntem mai frumoase pe tocuri?

Nu spun ca nu ar trebui sa facem chestiile astea, just asking.

Cine zice ca noi suntem responsabile cu gatitul? Sau cu the laundry? Ori ca suntem menajere?
De ce am fi noi in charge cu reproducerea?
Nu inteleg de ce noi trebuie sa fim mereu proaspete si stralucitoare? Avem zile rele, we`re human.

Cred ca, de fapt, intrebarea mea e de ce barbatii cred ca ei sunt cei cu cererea si au aptitudinea de a regla piata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu