Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 31 ianuarie 2011

My arch-enemy

Cred ca oamenii fara nemesisi sunt plictisitori.
Cred ca lumea fara nemesisuri ar fi plictisitoare.
Din acest motiv, in orice situatie, am identificat o persoana care sa-mi fie arch-enemy, wether she wanted it or not. For my archenemy was always a girl, pentru ca tipii sunt atat de usor de cucerit si de adus de partea ta iar partea fun in legatura cu nemesisul e ca it`s for life, biatch!

Mda, am o tipologie de arch-enemy. Trebuie sa fie o fata. Sa fie goody-dogoder, premianta, cuminte, eventual casta si foarte vocala despre asta. My arch-enemy trebuie sa aiba calitati, adica, daca nu mi-ar fi dusmanca de moarte, mi-ar placea sa-mi fie prietena. Daca as fi tip, probabil m-as indragosti de ea. etc samd.

Nu mi-e rusine cu dusmancele mele, sunt fete super.

Pana la urma, my arch-enemy se prinde de rolul ei pana la urma si acts upon it. And we have fun, for she has a sense of humor.

Simt nevoia sa-mi felicit arch-enemyurile pentru realizarile lor si sa ma simt mandra pentru contributia de sheer annoyance and pain in the ass i`ve had in their lives.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu