Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 31 ianuarie 2011

About people & ilness

Unii oameni adora sa se planga de cele mai mici detalii scarboase ale bolilor lor. Poate cred ca atrag simpatie? Nu stiu. Poate astea sunt cele mai interesante atribute ale lor, maybe.
Fara sa realizeze ca semenii lor se feresc de boli si de tot ce e conex acestora precum unii de apa sfintita sau nu.

Zilele astea sunt atat de virusata, like you wouldn`t believe. Thank gawd pot sa am grija de nevoile mele variate, dar nu pot sa nu constat ca, din liota de oameni care ma inconjoara in fiecare zi, extrem de putini au ramas in zona mea, de fapt unul sau doi si aceia doar din necesitate.
Dar nu pot sa-i invinovatesc de nimic, adica si eu simt nevoia sa fug in lume cand vad pe cineva bolnav.

ZIc doar ca, daca as vrea sa atrag atentia/simpatia/interesul cuiva nu as etala diversele aspecte ale bolilor reale sau imaginare care-mi bantuie subconstientul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu