Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 28 ianuarie 2011

Azi sunt racita sau cujetari febrile

Si ma tratez cu chestii naturiste, cu ceaiuri si miere si cu portocale.
Si sunt trista, pentru ca nu pot face nimic, pentru ca nu am energie, pentru ca echilibrul mi-e .. dezechilibrat.

Vreau sa-mi iau o agrafa cu o floare mare din matase rosie sau neagra.
Vreau sa-mi inventariez pantofii. Iubesc tocurile si am impresia ca posed insuficiente.
Vreau sa port o rochie.
Vreau sa port mai multa dantela.
Vreau sa-mi rearanjez perlele.
Vreau o brosa cu perle si matase.
Vreau un parfum de la Lolita Lempika.
Vreau sa vina iar vremea rochiilor de matase.
Vreau o rochie neagra din voal cu spatele acoperit doar de dantela neagra.
Vreau o geanta roz pal.
Vreau o geanta crem.
Vreau o blana.
Vreau bluza din casmir crem pe care am visat-o noaptea asta.
Vreau castelul meu pe valea Loirei.
Vreau sa functioneze pick-up-ul.
Vreau serate dansante cu rochii si pantofi.
Vreau voaluri, matasuri, dantele si parfum si perle.

I want it all, and i want it now!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu