Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 28 ianuarie 2011

De ce ideea de cavaler salvator e gresita - cujetari febrile the sequel

Poate m-am plictisit eu de misoginismul pozitiv si bland care ne inconjoara.
Mi s-a acrit de atitudinea "sit down so you don`t strain yourself, you pretty little thing".
Nu am cerut sa fiu protejata, de fapt sunt convinsa ca cel mai periculos lucru de oriunde sunt eu ceea ce face ideea de protectie superflua.
Si, cand aud tonul condescendent din partea unor masculi fata de care fac eforturi pentru a nu-i de-ball, imi creste tensiunea.
Si e un mit, femeile nu sunt emotionale, cel putin nu cele pe care le cunosc eu. Suntem destul de reci, poate avem 1-2 zile cheie in care suntem mai inflacarate.

So, cavalerilor doritori, find another, I here by release you of your duty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu