Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 8 martie 2011

Un stil de viata frugal

M-am ingrozit acu o luna-doua cand mi-am facut bilantul cheltuielilor. Am constatat ca cheltui o avere pe cola (0), taxiuri, dulciuri, in genaral pe chestii care pot fi evitate.
Nu zic, muncesc din greu si rezultatele au inceput sa apara, dar as prefera ca fructele sa nu fie risipite me twixuri cumparate de la cel mai scump magazin de langa tribunal ci pe un iphone(cand si daca voi dori sa fac pasul nesabuit de a mi-l cumpara).

Nu zic ca sunt zgarcita, imi e chiar putin teama de a cadea in acest pacat. Stilul meu de viata include abonament la sala de 100 de euro pe luna, abonamet vodafone scumpulet, pantofi multi si frumosi, posete colorate, paltoane - noul meu viciu si iubit.
Dar am decis ca nu va mai include plimbari lungi si intortochiate cu taxi-ul, plimbari motorizate inclusiv pe distante de 2 pasi, mancat in oras in fiecare zi (aici nu e doar frugalitatea ci si fundul care nu si-ar dori sa se dubleze) si nici dulciuri & cola all the time(idem).

Guvernul ar trebui sa ia aminte la planul meu de simplificare a existentei.
Am decis ca nu-mi voi mai cumpara rujuri. Asta s-a intamplat cand am constatat ca am 10 si toate sunt varii nuante de rosu. Pana cand mi se termina toate, am interzis la rujuri. So, raion cosmetic, ne revedem peste 2 ani.

Bijuteriile mi se revarsa din cutiute. Ati ghicit, erau fostul meu viciu. A doua masura anti-criza a fost sa renunt la a-mi cumpara cate o pereche de cercei de fiecare data cand sunt trista vag. In cateva luni, am realizat ca nici nu mai simt nevoia de a-mi cumpara cercei. Acum sunt perfect fericita cu recolta de pana acum.

Lacurile de unghii au fost un alt punct sensibil. Imi place sa am manichiura aranjata. Imi place sa am pedichiura rosie sau neagra. Manichiura e limitata la roz, crem, palide amandoua pentru a nu speria potentialii clienti. Am un saculet de lacuri de unghii dintre care unul roz palid, unul crem si nenumarate rosii in varii nuante, unul roz cyclam, altul negru. Needless to say, nu-mi mai cumpar lacuri pana se termina culoarea vizata.

Pantofii si gentile sunt si ei la interzis. Ma gandeam cand a inceput sezonul reducerilor ca mi-ar trebui o geanta. Primul criteriu a fost culoarea. Ma intrebam ce culoare mi-ar placea si am ajuns sa tai de pe lista toate culorile pentru ca deja am cel putin una din fiecare. Am ajuns acasa, am facut un recensamant, m-am ingrozit. Revizitez problema la anu`.
Am un dulap mare cu pantofi. A devenit neincapator. Am relocat pantofi in dulapul cu paltoane, sub dulapuri, in dulapul cu rochii. Am luat inteleapta hotarare sa ma opresc din a oferi o casa buna tuturor pantofilor in nevoie inainte de a ma da acestia pe mine afara din casa.

Dar imi mai trebuie un palton. Nu scump, dar indigo, cerneala sau petrol. Albastru sa fie.

Inca ma auto-felicit ca nu fumez.

Dar la ce nu voi renunta niciodata va fi frumusetea mea. Intotdeauna voi folosi produse de calitate pentru a-mi ingriji pielea, fond de ten de calitate, sampon bun pentru par, fardurile vechi le voi arunca, cremele de corp sunt bune.
Nu fac rabat la ce e important, dar nu vreau sa muncesc like a crazy woman pentru a-mi putea plimba fundul gras si celulitos cu taxi-ul all day long.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu