Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 14 martie 2011

Am gatit zilele trecute

Si am avut febra, deci doua chestii noi si interesante.
Gatitul nu face parte dintre placerile mele. Poate pentru ca ma tai des, poate pentru ca ma ard sau ma ranesc in orice alt fel atasat de gatit.

Am auzit extrem de multe despre cum nici un barbat nu ma va lua de nevasta, ca voi muri singura doar cu pisicile mele care vor manca bucati din mine pana ne va gasi prietena mea cea mai buna, fata batrana si ea. Si totul pentru ca nu stiu sa gatesc.
Pentru ca, dupa cum spune intelepciunea noastra populara vorbitoare in dodii, dragostea - draga mea, trece prin stomac.
Si, ma loveste o pofta nebuna sa intreb, trece prin intestin urmand a fi eliminata ca orice altceva care trece prin stomac? Si tragem apa dupa dragostea asta digerata? Si dureaza cat un ciclu digestiv normal? Pentru ca ar fi complet irational sa pledge yourself for life daca motivul dureaza cateva ore.

Destul cu parerea mea despre intelepciunea populara si gatit.
Ideea e ca am gatit. Paste, pentru ca imi plac si fac parte dintre putinele feluri de mancare pe care le stiu gati.
Inspiratia am gasit-o pe un site suuuper care nu incarca bucatarii fragili, ca mine, cu retete complicate.

Si am gatit fussili cu busuioc, ciuperci, costita si spanac. Am adaugat si rosii si sos de rosii.

Ce pot sa zic e ca, in conditii optime, in care sunt inspirata, am chef si-mi e foame, pot sa gatesc.
Astept programarile la interviu a domnilor generosi care vor fi complet dornici de compania mea in urma publicarii acestei informatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu