Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 5 martie 2011

barbatii cred ca sunt god`s gift

Poate sunt eu mai inceata, poate ca asta era impresia lor all along, dar, in ultima vreme am impresia ca barbatii cred ca sunt la maaare cerere si ca pot doar sa faca un semn pentru ca noi sa lesinam de placere la picioarele lor.

Felul in care ne fac complimente e un indiciu. Nu se complica, ne complimenteaza fundul, decolteul, sau alte chestii vizibile clar. Cand un tip imi complimenteaza ochii, stiu ca vrea some`in some`in repede si crede ca asta e cea mai usoara cale. Ce tipa, form the begining of time, a fost impresionata de un compliment adresat sanilor ei?!
SI, totusi, ei continua sa creada ca e suficient sa ne spuna cat de dezirabile fizic suntem pentru a cadea pe spate.

Felul in care ne invita in oras e atat de fad. M-ar deranja si mai mult gesturile de comedie romantica care sunt cu adevarat caraghioase. Ce nu inteleg e de ce nu pot inlocui "te fac o cafea, papuse" cu "hai cu mine la o cafea". Sansele ar fi mult mai mari si factorul ewww mult mai mic.

Si acum revenim la vechea mea problema cu stalkerii/stalkerul. Inca nu stiu daca sunt mai multi sau doar unul si perseverent. Nici nu stiu ce ar fi mai naspa, ca am unul obsedat de 3-4 ani sau ca atrag mai multi.
Povestea e asa: un nene imi trimite sms-uri si ma suna. Are perioade in care insista. Tocmai trecem amandoi prin una. Ultimul txt e "cf frumoaso?". In ce lume/realitate paralela as raspunde favorabil chestiei asteia?!
Sfatul meu pentru cei care doresc a fi romantici la telefon e sa transfere relatia in realitate inainte de a parea creepy. Poate la inceput e romantic si orice femeie apreciaza sa i se perie orgoliul, nimic nu e mai magulitor decat sa susciti interesul  unui necunoscut. Daaar, vine inevitabil momentul, poate e cand te suna sa te felicite de ziua ta si tu nu i-ai dat informatia asta niciodata, cand devine creepy.

Sfatul meu pentru reprezentantii sexului paros si chel in acelasi timp, pentru ca ma simt generoasa azi, e sa treceti peste iluzia ca pareti macho si sa relationati cu noi ca si cum am fi toti oameni normali, fara fanfaronada si pomposenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu