Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 22 martie 2011

Ce nu vreau sa fiu vreodata

Creatura aceea mitologica numita femeie care-si cicaleste all the time partenerul. Asa o fi crezand ea ca isi demonstreaza superioritatea sau apartenenta lui la ea?
Din punctul meu de vedere, asa doar reuseste sa-l indeparteze si pe mine la fel, pentru ca nu e nimic mai trist decat spectacolul de-ballingului lent al unui tip.
E dureros pentru privitori.
Cand voi incepe sa-l cicalesc pentru sosete pierdute, vase nespalate, haine care nu-mi plac sau pentru vizitat parinti, ma voi auto-medica, imi voi induce o coma chimica pentru a-mi da ragaz sa ma salvez.

Iubitule, iti promit ca niciodata nu te voi cicali sa speli vase, sa-mi cumperi cadouri, sa ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu