Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 4 martie 2011

Ce am invatat eu din Sex & the city

Probabil am mai povestit despre chestia asta, probabil sunt repetitiva, dar it`s my bible si m-a crescut.

Intregul meu simt estetic a fost modelat de Satc. Fetele nu sunt frumuseti clasice, de fapt prima reactie a unui fost prieten al meu la vederea lui Carrie a fost something like "cine-i baba asta urata?!" si eu am fost jignita as hell. Apoi am analizat. Actrita nu e tanara nici foarte proaspata. Take away the hair&make-up&fashion si Carrie ar fi fost o babuta trista. Si, de aici concluzia, nu suntem toate frumoase, nici tinere la nesfarsit, dar asta nu inseamna ca nu putem fi atragatoare, sau dragute, ingrijite, spirituale. Din satc am invatat ca poate e mai important sa fii ingrijita decat frumoasa.

Barbatii sunt intersanjabili. Nu e o tragedie ca nu ne place unul, in urma lui mai vin 100. A avea un barbat legat de noi cu un lant gigantic si greu nu e o realizare. We`re so much more than that.

Sex is not a crime si e made for our pleasure. Nu e o corvoada pe care s-o induram, cum citeam in Pe aripile vantului sau cum, inca, mai aud. If you like it, you be a ho`. Patasti.

Viata nu se termina la 16 ani. Nu epoca in care nu stii mai mult decat a-ti posta pozele indecente pe net e apogeul. De fapt, ideea e ca si la 60 de ani (varsta la care accept ca s-ar putea sa nu mai fiu hot, doar classy) putem avea apogee and a great time.

Si the fashion. Satc m-a transformat in a fashion addict. Pat fields e un geniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu