Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 1 martie 2011

Am capatat azi un martisor

De fapt doua ;).
Martisorul traditional de la tatal meu ma face sa zambesc. Stiu ca, incepand cu 2-3 sile inainte de ziua z, taticel cauta, are program de research pentru a gasi cele mai frumoase martisoare din oras. Scormoneste printre sclipiciuri si strassuri pentru a gasi ceva cu adevarat interesant si estetic.
Acu` 3-4 ani, mi-a cumparat un martisor din portelan, un trandafir fin, roz palid si o dantelarie verde de spini si frunzulite. L-am iubit. Anul trecut a fost o floare portocalie din ceramica texturata, frumos finisata care arata bine bine pe paltonul meu indigo.
Anul acesta e o floare pictata pe gips alb, o floare galbena pe fundal albastru.
Stiu ca martisoarele taticelului vor fi intotdeauna o surpriza placuta.

Am mai primit un martisor: brosa - o floricica a carei tulpina si frunza sunt auriu palid iar inflorescenta este o perla alba. Cunoscand predilectia mea pentru perle, a fost o alegere deosebit de inspirata si-mi place mult mult.

Dar ce am constatat azi e ca zilele astea ale femeilor sunt o ocazie stralucita pentru a lasa mici spagute/atentii in locuri bine alese.
Doamnele de la registratura tribunalului aveau ghiocei frumosi. Improspatau atmosfera si ne-au facut pe toti sa zambim. Alte doamne in pozitii cheie aveau trandafii si frezii.
Si, sunt convinsa ca s-au preschimbat si alte mici cadouri in favoruri azi.

Imi pot doar imagina frustrarea functionarilor masculi care nu au capatat nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu