Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 18 martie 2011

Ce asortat esti, asortatule

Da, imi asun sa sun ca jiji becali (a se citi cu accent frantuzesc as i do with everything i don`t like).

Asortat e un cuvant care se potriveste doar langa muraturi sau salata. E singura ipostaza in care ii acord conotatii pozitive. Imi place muratura, deja ma gandesc sa pogor in beci sa-mi iau si iubeesc salata, de care-o fi dar sa nu aiba cartofi sau maioneza.
Sunt singurele chestii asortate ok.

In schimb, cand ma gandesc la tinute asortate, mi se taie toata pofta de muratura.
E cel mai batranesc lucru pe care-l poti spune despre cineva: "ui` la el ce asortat ii puiu mamii".
Pentru a mirosi a naftalina definitiv si irevocabil trebuie sa-i mai adaugam si un elegant si l-am rezolvat. Elegantilor si asortatilor!

Azi ascultam o prelegere despre cat de asortati sunt oamenii pe strada in madrid, nu doar avocatii, ci si oamenii de pe strada, civilii, gasp! Si ii compatimeam pe sarmanii madridezi. Ei voiau sa fie stylish, sa fie frumosi, tineri, proaspeti, eventual sa ucida tauri with their bare hands, dar niciodata sa aiba un batz vestimentar infipt in zone moi.

Asortate sunt babele cu ruj roz cyclam si sacou la fel, pentru ca se asorteaza!
Si cu par roz si cu pantofi roz si fusta roz si budigai roz, in nuante diferite aratand ca o infectie sau o arsura urata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu