Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 15 martie 2011

I am cursed

Da. Sigur mi-a taiat o pisica neagra rea si lucioasa calea pe furis, sau o scara afurisita si cu ganduri necurate s-a mutat peste mine cand ma plimbam nevinovata si nestiutoare. Nu mai stiu alte semne prevestitoare a unei sorti sumbre si nefericite, dar sigur mi-au iesit in cale si eu, in inocenta mea, nu le-am acordat importanta cuvenita (da, ca imbuibatul de sarbatori si indigestia care-l acompaniaza).

Pentru ca altfel nu imi imaginez de ce, de 5 zile, sunt in purgatoriu. Si nici macar nu mi-am intalnit strainul inalt si brunet (cu instrumentul ascutit folosit de bunicii nostri la taiat iarba).
Sau poate l-am intalnit si, in nefericirea mea, nici macar nu am realizat.

Cu alte cuvinte, am gripa, am febra, imi curge  nasul, creierul meu drag si neastamparat s-a transformat intr-o masa informa de gelatina inflamata.
Azi, in locul formulei clasice "domnisoara frumoasa", strainii rai si cruzi mi-au zis "domnisoara palida", iar cei cu aedvarat morbizi au adaugat si un "ca moartea", pentru siguranta. Poate nu m-am speriat suficient de dimineata cand m-am privit in oglinda, poate ma simt bine si zglobie dar exteriorul ma tradeaza. Poate, sunt frumoasa si trandafirie in interior, dar pe afara sunt verzuie - lamaie.

Da, oameni buni, am frisoane, rabdarea mi-e pusa la incercare in fiecare minut de propria mea incetineala indusa de boala, nu mai am si pentru voi. Urmatorul nefericit care imi complimenteaza paloarea, fierbinteala, ochii rosii si  umflati primeste un stranut zemos si mustind de ingredientul secret care m-a transformat pe mine in acest ogre modern.

Ta ta Clarice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu