Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 8 martie 2011

Lista mea de interdictii

E dificil sa fii iubitul meu, pot sa dau o lunga lista de numere de telefon pentru a verifica veridicitatea urmatoarelor.
Pentru ca nu prea am self control, putinul pe care-l posed il folosesc pentru a nu manca un tort de inghetata cu sampanie dimineata la micul dejun. Pentru restul activitatilor pe care nu e indicat sa le intreprind, apelez la iubitul meu. Acesta primeste, imediat ce relatia devine relativ stabila, o lista. Cand doresc sa pun in practica un punct de pe numita lista, rolul lui e sa ma aduca pe calea cea dreapta intr-un mod pliiiin de tact, fara a sugera ca nu ma pot controla sau ca nu as fi fooooarte buna la activitatea dorita.
Deci, lista:

1. Nu-i voie sa am caini. Tragic, lacrimogen, heart breaaking pentru ca iubesc cainii irational. As aduna toti cateii de pe strada. As dormi pe o saltea compusa doar din catei, mici, pufosi, rotunzi, muscareti, codosi, mustaciosi, labosi. Serios, zilele trecute am piscat de burta un malamut aparent incruntat. I-a placut. A vrut mai mult.
Doar gandindu-ma la caini, zambesc.
Cu toate astea, in nici un caz nu pot sa detin un caine. In relatia eu-caine, el e cainele alfa. Sunt incapabila sa ma impun in fata unui caine. Cainele isi ia nasul la purtare si face prostii. Asa ajung eu sa platesc gainile babei de langa cimitir, sa apar arici speriati, sa ocrotesc pisici necajite. De propriul meu caine.
Si, finalul e inevitabil acelasi, cainele moare de moarte prematura si dureroasa. Nu mai zic nimic pentru ca voi incepe sa plang pentru suferintele cainilor care nu mai sunt si care si-au intalnit sfarsitul pentru ca m-au avut pe mine de om.

2. Nu-i voie sa adopt toate bijuteriile care-mi plac. E self explanatory. Imi plac mult bijuteriile si doar cele scumpe tare.

3. Nu am 100 de picioare, nu sunt miriapod, ergo nu am nevoie de toti pantofii din lume.

4. Spune nu celei de-a 3-a prajituri. Ca you`ll ride a truly evil shugar high care te va lasa stoarsa precum a dish rag.

5. Nu-i voie sa-mi vopsesc parul purple.

6. Must remember to avoid situations in care ar trebui sa ma confrunt cu straini mari, chei si fara un dinte.

Si mai sunt tare tare multe, dar le-am uitat.
Ce noroc ca le tine minte altcineva ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu