Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 3 martie 2011

Despre frumusete

Citeam postul asta si imi aminteam de momentele mele mai pufoase care mi-au dat ocazia sa ma lovesc de prejudecatile si ideile putine si fixe ale societatii noastre.
Toata existenta mea am fost subtire, am avut metabolismul acela nenatural care arde tot si nu depune nimic. Obisnuita fiind sa pot hapai orice, in orice cantitati si la orice ora fara a simti urmarile, la primul hop (a se citi boala grava si spitalizare), metabolismul a fugit in lume cu alta si am ramas eu, rotunjoara si frumoasa cum nu mai fusesem niciodata.
Pe langa consecintele hopului, mai ajunge fata acasa si constata ca e certata cu toate hainele preferate.
Depresie.

Nu stiam ce pot sa fac pentru a-mi reveni. Stiu, suna ciudat in lumea in care suntem bombardati de sfaturi cu diete si sport. Oricum, pana la urma, intr-un an lung de sport si mancat sanatos, am ajuns la forma initiala. De fapt mai buna, pentru ca acum sunt si tonifiata. Metabolismul e tot plecat in lume, dar am altul si sunt multumita de el.

Ce am constatat in perioada mea pufoasa a fost atitudinea oamenilor.
Primul pas pe care l-am intreprins dupa constatarea catastrofei a fost sa-mi cumpar haine potrivite si frumoase. Odata cu mine a crescut si decolteul.
Am inceput sa-mi aranjez parul cu grija mai mare.
Am acordat mai multa atentie machiajului, poate pentru a compensa dimensiunile fundului.
Oricum, pentru a atrage atentia in zonele frumoase.

La apogeul greutatii, mi s-a spus ca sunt frumoasa ca o papusa de barbati necunoscuti. Poate se refereau la papusile grasune, dar e bine sa accepti complimentele fara a le purica prea mult.
Cele mai rele, in privinta greutatii, sunt femeile. Poate pentru ca barbatii mi se uitau mesmerizati in decolteu. Dar singurele comentarii scarboase le-am primit de la doamne si domnisoare.
In principal doamnele trecute de varsta infloririi au fost cele mai veninoase. Newsflash! Atragand atentia unei tipe cu jumatate anii tai ca nu e in top shape nu iti readuce tineretea!

Am ajuns la concluzia ca faza cu silueta grisina a fost impusa de femei frustrate care nu au alta calitate decat slabimea. I`m not that.
Precum Holly Maddison - cea mai draguta dintre fetele de peste drum ;), sunt mandra de corpul meu si lumea poate sa si-o bage where the sun don`t shine!

Ce voiam de fapt sa spun cu intreaga poveste e ca sunt complet de acord ca, la orice greutate, in ciuda parerii generale, putem fi frumoase, ingrijite, fashion, cum vrem noi. Modelele plus size arata super, zilele trecute ma uitam cu ciuda la fotografii cu o tipa twice my size.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu