Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 23 martie 2011

Prima mea iubire

Nu ma refer la barbati, ci la iubirea aia adevarata adevarata.
Unele femei iubesc cainii, altele pantofii, altele bijuteriile. Fara a sustine ca nu apreciez toate cele enumerate, eu imi iubesc cu pasiune masina.
A fost dragoste la prima vedere. Eu ma plimbam agale prin targul de masini atasata de taticel stramband din nas pe rand la masini nemtesti, la masini britanice, la masini istete.
Pana cand mi-am vazut sufletul pereche.
Era, si inca este, negru intens. Nu negru spalacit, nu negru mat (ew by the way), nu negru cu sclipici, ci negru intens. Ulterior am aflat de la un nene vospitor care a analizat-o ca are particule albastre minuscule care o fac sa fie atat de neagra.
Si era mica si rotunjoara. O bulina.
Si cocheta, pentru ca are toate bibiliciurile unei masini mari si scumpe.
E mica si de luxe.
Ii place muzica buna, ca mie. Nu neaparat tare, dar sunetul de calitate.
Are personalitate puternica, precum eu, nu se pierde in multimea masinilor.
Are portbagaj mic mic, noi doua nu suntem hamali pentru a cara bagajele lumii.
Are loc de 4 persoane, ceea ce e bine, uneori incap si 5 mai slabute, pentru ca avem prieteni pe care vrem sa-i luam cu noi peste tot.
Si, cel mai important, aratam bine impreuna. Fapt ce ni se confirma all the time, de soferii de tir care ne claxoneaza, la nenii care ne spun ce frumoase suntem in trafic si ne invita la varii bauturi calde sau reci.

Uram in cor cocalarii din trafic, spumegam impotriva celor care-si abandoneaza bietele masini pe prima banda, zambim provocator nenilor aflati la un pas de un atac cerebral, ne place sa claxonam concetatenii care arunca gunoaie pe strada din propriile masini care, fara indoiala, mor de rusine.
Daca am avea o pelerina rosie fluturatoare, am deveni supereroi si ne-am schimba in cabine telefonice.

Eu si ka-ul meu suntem fericiti impreuna de 4 ani. E cea mai lunga relatie fericita pe care am avut-o.
Nu ne certam, suntem mereu in acord, am sarit odata printr-un parapet ca echipa inselati miseleste de un petec de polei, dar am supravietuit. Am fost scuturati, dar, dupa ce ne-am revenit din soc am purces din nou impreuna la drum.

Relatia noastra a fost calita in greutati si imi va fi foarte greu sa ma despart de ea.
Pentru ca e o fetita, e o bulina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu