Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 8 martie 2011

8 martie

E azi.
I-am cumparat mamei mele flori. I le-am dat.
Am primit la randul meu cardul tatalui meu pentru a-mi lua cadou. L-am acceptat cu drag.
Am cumparat un parfum pentru cineva. Inca nu am avut ocazia sa-l dau.

Dar ma bantuie o intrebare. Este 8 martie, alaturi de 1 martie si de sarbatorile de iarna o zi de dezlegare la spaga? Pentru ca sunt convinsa ca in toate birourile unde "nu se primesc atentii" azi e o exceptie. O orhidee draguta e o atentie, nimeni nu contesta.
Azi e ziua in care pot fi spalate pacatele in rauri de flori si nimicuri scumpe. Daca dorim sa "ungem" o doamna intr-o pozitie cheie, azi e momentul, in special daca nu avem o relatie care sa ne permita aducerea cadourilor spontan. In vremurile noastre parazitate de urmarirea penala a infractiunilor de coruptie, nici macar un cadou nu mai e simplu.

Din ce am auzit, azi se evita unele locuri. Fiecare are bugetul lui de 8 martie si persoanele lui vizate si le evita pe celelalte. Pentru ca multe si veninoase uri se pot naste tocmai din neoferirea unei flori, sau a unei flori prea putin scumpe.

Brrr, navigarea relatiilor sociale post incriminarea luarii de mita e un labirint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu