Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 12 martie 2011

Sunt o fricoasa

1. Pentru ca totul e despre mine.
2. Pentru ca tocmai am descoperit ca nu sunt fata curajoasa care credeam, ci un iepure fricos.
3. Pentru ca la mine nu functioneaza empatia, doar simpatia.

Overkillul din Japonia ma impinge sa-mi imaginez ce as face eu intr-o situatie dramatica.

Imi e foarte frica de ideea unui dezastru natural. E pe locul 3, dupa living deazi si o epidemie ingrozitoare.
Motivul e simplu, nu sunt tocmai prototipul supravietuitorului, nu seaman cu Bruce Willis, nu am aptitudini de supravietuitor in natura. Am nevoie de uscator de par si electricitate.
Am ulcer for god`s sake, trebuie sa mananc la ore regulate on pain of death (that reminds me..).

Si nu prea cred ca romanii nostri vor avea grija foarte mare de mine. Nu cred ca se va mobiliza cineva sa vina la movila mea de moloz sa ma intrebe daca nu cumva am nevoie de antibiotice sau crema de maini.

Cred ca cea mai mare greseala a noastra e sa ne incarcam existenta cu nimicuri inutile dar scumpe. Cum ar fi ca, stiind ca se apropie un val tsunami, prima grija sa-ti fie cum vei transporta plasma la loc sigur? Tocmai am laut decizia sa nu-mi cumpar ever ever un televizor scump.
Doar un laptop scump. Si un mobil util.
Si o bicicleta.
Brrrr.

Postul asta trebuia sa se numeasca: idei dezlanate despre starea lumii sambata asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu