Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 9 februarie 2011

Tot despre frumusete

Daca tot am inceput cu ea.

Azi, la Cluuuj, e o frumoasa zi de primavara. Am renuntat pentru prima data in doua luni la haina groasa pentru palton. Iubesc paltoanele, pot sublinia foarte frumos talia spre deosebire de haina groasa, pot fi frumos colorate si ne pot infrumuseta mult.
Nu e necesar sa fie de marca. De fapt, in ultima vreme am gasit paltoane frumoase in diverse locuri neasteptate si incadrate in bugetul meu minuscul alocat cumparaturilor.
Asa am ajuns sa am un palton purple, unul roz, nelipsitul palton negru, unul gri, unul bej si unul rosu. Ma gandeam ca mi-ar placea mult unul verde si unul indigo. Dar nu ma grabesc, trebuie sa fie perfecte.

Si, plutind eu in lumea mea imaginara populata cu paltoane frumoase, m-am lovit de cruda realitate. Lumea se imbraca hidos. Si nu ma refer la ideea de haine ieftine, cum ziceam, nu colectionez haine scumpe, de fapt, paltonul crem a fost mai ieftin decat rujul pe care-l folosesc. Ma refer la stilul neingrijit. La faptul ca oamenii isi cumpara o haina neagra care merge la orice si o poarta pana cade in zdrente de pe ei.
Asa si restul accesoriilor.

Si nu am intalnit fenomenul doar la pensionari, unde e oarecum scuzabil, desi nu pot sa inteleg pe deplin de ce s-ar imbraca cineva ca si cum viata i s-ar fi terminat si continua doar sa existe precum o buruiana - acerebral. Am intalnit azi si oameni tineri imbracati complet aiurea. Si nu ma refer la fashion. Doar la 5 minute de grija si o privire in oglinda la iesirea din casa. Nu e extrem de dificil sa cumperi o pereche de pantaloni care sa-ti vina bine, 3-4 bluze rezonabile si sa le combini. Nu e nuclear science. Si nici nu cer o investitie mai mare decat oribilitatile pe care le etaleaza lumea.
Am vazut azi un nene aparent serios care purta o sapca impodobita cu strassuri si tinte, o tipa purtand o haina groasa dintr-un material lucios negru cu aspect plasticat, o tipa tanara purtand un palton hidos cu un imprimeu nefericit alb-negru, cizme cu botul ascutit si incovoiat peste blugi prespalati.

Nu e un efort imens, nimeni nu ne cere sa fim toti inzestrati in fashion department sau sa-i alocam prea mult timp dar aspectul ingrijit ajuta, ar fi ipocrit sa spunem ca suntem toti egali si ca frumusetea interioara surclaseaza parul slinos si hainele murdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu