Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 17 februarie 2011

Cu si despre spaga

Pentru necunoscatori, spaga poate fi si altceva decat un pliculet cu banuti in el. Orice mica atentie pe care o bagam gratios in buzunarul beneficiarului, constituie mita conform codului penal.
Vestea buna e ca toti suntem faptuitori.

Am o nelamurire despre spaga. Banii stim cu totii ca trebuie sa fie in plic, eventual indoit pentru o mai usoara strecurare in buzunar, saaaau, printre documente daca spaguim pe cineva implicat in impingerea hartiilor.
Nelamurirea mea e despre celelalte acareturi care fac obiectul spagii.
Azi am dat flori. Am avut grija sa fie frumoase, sa nu fie ieftinaciuni, sa para scumpe, sa nu fie ofilite, sa nu fie prea albe, sa nu fie prea roz, dificil, ce mai? Urmand ca, pusa in fata spaguitului, sa am senzatia ca florile mele nu sunt potrivite pentru a fi date spaga. Nu stiu de ce, asta e si intrebarea, care sunt florile potrivite?

Ciocolata, imi inchipui ca nu poate fi primola cu zmeura sau africana cu nuci ci un soi mai sofisticat. Dar pana unde trebuie sa mergem? Sa calatorim in Elvetia pentru a achizitiona atentia? Mi-ar placea, dar nu prea e fezabil.

Cafeaua, imi inchipui ca jacobs e ok sau lavazza pentru o sonoritate mai pompoasa. Dar cine mai da cafea ca spaga? Sunt complet rupta de realitate.

Bauturile sunt un alt subiect ciudatel. Vinul trebuie sa fie scump, un murfatlar nu e suficient. In lipsa altor informatii, imi imaginez ca rosu si demisec e pe gustul majoritatii consumatorilor.
Unii dau wisky, cred ca e mai potrivit barbatilor.
Femeilor am constatat ca li se dau bauturi dulcege putin siropoase.
Sampania e o buna moneda de schimb. Dar nu cu gust de fructe, pare ieftina.

Si tot scriu eu aici de parca cineva chiar bea spagile alcolice primite. Nuuu, fie sunt date mai departe, fie sunt tinute in vitrine pentru generatiile viitoare.
Teoria anterioara e irelevanta, singurul criteriu fiind ca sticla sa para scumpa si sa arate interesant.

;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu