Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 3 februarie 2011

Despre minunata de mine, yet again

Pentru ca sunt cea mai importanta persoana din viata mea, pentru ca ma iubesc nespus, pentru ca sunt infinita precum universul, azi, imi voi dedica o oda.

Am multe pacate, god knows, si mi le recunosc pe toate, pe toate pe care le-am identificat that is, pentru ca nu exclud posibilitatea sa am unele pacate straine si mie insami, dar, cand ma voi lovi de ele, le voi recunoaste si pe alea.
Departe de mine ideea de a sustine ca sunt perfecta. Perfectiunea e plictisitoare, eu nu.
Plicticosenia nu e unul dintre pacatele mele, dar divaghez.
Ce voiam sa zic aici e ca, desi am nenumarate pacate, am si suficiente calitati si calitatea care a iesit azi la suprafata e faptul ca i stand by my man. Care o fi ala.

Niciodata nu mi-am parasit alesul vremurilor cand a avut nevoie de mine. Intotdeauna am contribuit la imaginea lui publica sustinandu-l in orice prostie. Mi-am spus ulterior parerea, dar niciodata nu i-am dezechilibrat pozitia aratandu-mi dezacordul cu spectatori.

Imi place ca barbatii mei sa fie puternici, sa aiba acea parte masculina de care sunt toti mandri si cred ca asta e incompatibil cu purtatul gentii mele.

Mi-am sustinut alesul when times got rough.

Nu am fugit la primul semn de slabiciune sau dezacord.

Pentru ca vad relatiile astea mai mult ca pe niste parteneriate si niciodata nu ajungi nicaieri daca nu pui putin efort into it. Vad totul ca pe o investitie si intotdeauna vine vremea sa colect.
Daca el nu e dispus sa reciprocate on it, plec fara a ma uita inapoi.

Spun astea pentru ca, in noua si stralucitoarea mea relatie, i`ve hit some rough. E ok, se intampla.
I`m standing by my relationship si sunt complet dispusa sa lupt oricat trebuie pentru ce-mi doresc.
Chestia e ca, daca voi constata ca partenerul prefera drama, nu stiu daca mi-o voi mai dori.
Patasti.
E dificil pe piata libera a datingului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu