Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 3 februarie 2011

Despre credinta

Nu ma refer la una in special desi am avut comtacte doar cu ortodocsii, catolicii si sectele conexe, dar imi imaginez ca toti credinciosii everywhere sunt la fel in esenta lor de fiinte dedicate fapturii divine of their choosing.

Azi ma duceam la tribunal. Masina mi-e inzapezita, lenea e mare, asa ca am luat taxi. De la taximetristi afli cele mai interesante povesti intotdeauna, sunt extrem de bine informati, so, i chat them up a bit de fiecare data.
Trecand pe langa minunata catedrala ortodoxa din cluj constat ca e o densitate mai mare a drept credinciosilor decat in mod obisnuit, neni militieni, neni si tanti de la ambulanta. Imi imaginam deja ca s-or fi adus ramasitele pamantesti a vre-unui biet suflet prea sfant pentru a fi lasat in pacea lui macar dupa deces.
Ma oripilez in sinea mea despre cum toti pensionarii care in mod obisnuit mustesc de ipohondrie si azi s-au adunat ciorchine sa inhaleze praf de cadavru si propriile lor bacterii amestecate si trec peste problema.
Pana cand nenea taximetrist pios, dupa cum o aratau icoanele si crucifixele agatate de orice excrescenta a bordului daciei logan, imi atrage atentia asupra evenimentului si ma lamureste ca e o inmormantare.

Pagana de mine se mira oare cine o fi decedat si cat de important o fi fost pentru a justifica tot circul?
Taximetristul, abia stapanindu-si oroarea, imi iesplica: Preafericitul Anania.
Pagana pasagera nu se prinde for a long minute cine o fi fost preafericitul asta.

Cum ziceam, cand moare Madalina Manole suntem toti fani si plangem precum crocodilii si cand moare un preafericit suntem toti crestini si aprindem lumanari.
Nu sunt chiar asa de heartless, imi pare rau de om, dar e caraghios ce facem. Dupa ce nu am fost sa ne zica popa de cativa ani, acum ne trezim toti sa aratam cu degetul pe cei mai inocenti care nu se prefac(recte eu).

Desiii, nu as putea sa zic ca nenea taximetrist era asa pios doar din cauza decesului preafericitului, cum ziceam, avea atatea cruci si icoane in masina dovezi neclintite ale credintei sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu