Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 6 februarie 2011

Me & my bootz

I`m a woman. Am crescut uitandu-ma la sex & the city. Concluzia logica e ca i love shoez. Shoez are my friendz, substituie dragostea.. problemele lumii asteia pot fi rezolvate de o pereche de pantofi frumosi, o zi oribila poate fi inseninata de fierce heels. Sa nu mai vorbim ca inaltimea mea - cum este denumita impropriu, poate fi imbunatatita de pantofii potriviti.

Cel mai mult imi plac sandalele si cizmele. I`m not for middle grounds.
Am o pereche de cizme negre cu siret, de vrajitoare le zic eu, sunt mai mult 19th century. Imi plac foarte mult combinate cu o fusta din catifea pe care o am dintotdeauna.

Sunt mandra proprietara a unor cizme de calarie maro. Nu s-au intalnit niciodata cu nici un cal dar arata super cu fuste scurte si sunt comode, utile in zilele plimbarete.

O pereche de cizme negre simple, cu toc, fine, care pun in valoare piciorul sunt necesare oricui. Dar remember: fara boturi prea tuguiate sau patratoase, fara fashion statements. Sunt echivalentul micii rochii negre, simple, clasice si apte de a traversa trendurile.

Cizmele rosii, pentru orice admiratoare a scufitei sau a motanului incaltat. Nu prea imi place sa le combin cu paltonul negru, dar arata bine cu paltonul crem, mai putin obvious. Si a big no-no e geanta rosie - sansele de a fi aceeasi nuanta sunt minuscule si, chiar daca s-ar intampla miracolul, am depasit perioada de asortare obligatorie. Tin minte cat m-am agitat pentru a gasi o centura sau o poseta intr-o nuanta speciale de verde pentru a potrivi o pereche de pantofi. Thank gawd it`s all over now.

Cizmele negre, simple, joase, comode care arata bine atat cu fusta neagra pana la genunchi ceruta de dress code-ul juridic cat si cu fusta scurta din denim care-mi evidentiaza picioarele.

Cizmele negre military pe care le am de cativa ani, 5-6 am uitat dar care arata bine si dau sare si piper unei tinute calme.

Si, my new babyz, cizmele mele gri-movuliu. I love them. Ele se potrivesc cu paltonul negru, nu cu cel crem though, nici cu cel roz, dar, poate cu cel purple. Si in nici un caz cu geanta aproape aceeasi nuanta, nici cu una neagra.

Decizii, decizii, but happy ones!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu