Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 5 februarie 2011

Hoarda de la mall

Periodic, cam o data la 3 saptamani, vizitez unul din mall-urile clujului.
Primul care s-a construit, cel mai aproape de my crib si cel care-mi e putin drag pentru ca a adus marcile mele preferate de haine in cluj for the first time.

Cum ziceam, o data la 3 saptamani, cand mi se termina chestiile esentiale de prin casa precum vodca, vinul si discurile demachiante, ma adun, scriu o lista si merg la mall.
Locul e un labirint, o capcana pentru suflete inocente. Sunt atatea magazine sclipicioase, si stim cu totii ca nu s-a nascut femeia care sa reziste rozului si sclipiciului, este cinema, mancare, poti pierde linistit o zi fara sa te plictisesti - ok, poate iti mor cateva milioane de neuroni, dar nu te plictisesti.
In consecinta, din ziua in care s-a deschis locul pierzaniei, am un plan pentru a-mi rezolva treburile pe acolo in 2-3 ore. Am cateva magazine pe care le vizitez, beau o cafea si purced la grocery shopping, adica alcool.

Sunt organizata, vreau sa zic.

Si, de fiecare data cand ajung in aceasta enclava a comertului ma mir si ma lovesc, inclusiv literally, de diversi gura casca. Sunt intotdeauna uimita de cati indivizi pierzatori de timp se preumbla incet si cu gura cascata pe acolo. Ok, e cald la mall si afara e frig, dar totusi, cat de searbada sa-ti fie existenta incat sa alegi sa-ti petreci sambata acolo?
Si nu sunt doar "cool" people. Azi am vazut 3 leliuci cu poale si batic. Una dintre ele era singura si impingea cosul prin carrefour. Ma intreb daca babutele din floresti sau gilau vin la cumparaturi cu mosii din dotare. Poate mall-ul ar trebui sa aiba parcare de carute.
Prin parcare pliin de masini "provinciale" - din judetele ne-binecuvantate cu mall. Wtf? Inteleg ca in orasele voastre nu se intampla nimic, dar e cale lunga pana la a te mobiliza si a purcede intr-un pelerinaj intru cumparaturi. Am mai vazut si tineret facandu-si poze cu "minunatele" "decoratiuni" din mall, pentru facebook no doubt.

Brrrr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu