Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 16 februarie 2011

Ce as fi vrut sa fac de valentine`s day

Daca tot suntem in perioada asta valentina/dragobeata.
Nu ma voi referi la ce chiar as fi vrut sa fac de valentine`s, sau in orice alta zi for that matter, pentru ca se va intampla vineri, in just 2 short days.

Zilele astea statornicite pentru demonstrarea publica a iubirii sunt stiff, stim cu totii. Din atitudinea asta, izvorasc multe multe asteptari umflate. Daca nu-mi cumpara inel de logodna cu diamant, imi va frange inima. Daca nu-mi cumpara flori suficient de frumoase/scumpe, nu ma iubeste. Si tot asa. Ne pavam calea spre nefericire.
E cazul sa mai relaxam asteptarile societatii, pentru ca noi, in strafundurile sufletului, avem alte etaloane pentru a masura dragostea lui si stim exact in ce stadiu se afla aceasta.

Cineva ar trebui sa ne aminteasca faptul ca toate aceste zile ar trebui sa ne bucure. In cazul in care primim un trandafir, sa nu ne imbufnam ca nu am primit 100, nici pentru ca nu se pare ca trandafirii sunt vulgari, ci sa apreciem ca our man s-a plimbat prin oras purtand semnul apartenentei.
Daca ne cumpara ciocolata, s-o lasam mai moale cu dietele si cu stresul, a vrut doar sa ne faca o bucurie, nu sa ne umple de celulita. De fapt, am dubii serioase ca barbatii stiu ce e aia sau unde ar fi localizata pe noi. Daca nu primim ciocolata, nu e din cauza ca el crede ca am fi grase, ci pentru ca, probabil, l-am stresat atata cu mancarea si dietele incat ii e teama sa abordeze acest teren minat.

De valentine`s day, cineva inventiv, ar trebui sa creeze felicitari/urari pentru toate scorpiile si valentinezillele care scuipa flacari la ideea ca prietenele lor au primit mai multi trandafiri si mai multa ciocolata, eventual si masculinitatea lui pe o tava de argint. Sa le aduca aminte ca nu in floarea muribunda isi gasesc fericirea, nici in cicalirea into an early grave a amaratului care e langa ele si ca masculul nu e legat de glie precum iobagii si, intr-o buna zi ii va veni mintea la cap si va cauta fericirea pe campii mai putin infestate de scorpii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu