Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 5 februarie 2011

Overeating anonimously

In sens larg. Noi, astia care am terminat dreptul, stim ce inseamna lato sensu. In cazul acesta, nu ma refer doar la overeating ci si la alte comportamente similare si distructive precum overshoppingul, overdinkingul, overmake-upapplyingul, overhairbleachingul si, sunt sigura ca mai putem gasi cateva.

Societatea noastra minunata a evoluat and not in the right direction. Era o vreme mai sincera in care grijile oamenilor gravitau in jurul supravietuirii. Cand bolile si mortalitatea infantila erau virulente, cand suferintele nu prea aveau leacuri, cand un defect putea sa insemne moartea prematura a purtatorului.
Grijile aveau alt obiect decat in timpurile noastre.
Iarna era rece si lumea murea.
Foamea era o cauza a deceselor.
Igiena era precara.
Puricii erau un dat.

Azi, trebuie sa fim recunoscatori, am scapat de toate problemele descrise. Si ne-am inventat unele noi.
Asta e problema reala a societatii actuale, faptul ca ne-am inventat griji noi. Nu mai murim la 30 de ani? Nici o problema, vom da multimii un ideal imposibil de atins care sa ocupe locul ramas.
Nu ne mai pisca puricii? Rely on us to give you iPhone 4 to aspire to.

Asa am ajuns sa ne uitam la imagini care ne spun ce ar trebui sa fim, cum nu atingem idealul si nu vom fi niciodata capabili sa-l atingem. Si ne dau si solutii.
Asa ajungem, uitandu-ne la fete androgine sa overeat, sa overspend gandindu-ne ca nu ne vom permite niciodata acel gadget de care, dupa cum ni se spune, depinde intreaga noastra fericire, fara sa ne gandim ca am putea sa-l avem daca ne-am gospodari mai atent finantele.
Ajungem sa overdrink vazand indivizi platiti pentru a aparea in reality showz drinking & (acting like they`re) having fun.
Ne inalbim parul vazand fetele din vecini cum se gudura pe langa un nene uscat si libidinos, mimand in acelasi timp fericirea.

Ne dorim sa fim supli, frumosi, plini de succes, proprietari ai ultimei tehnologii si actionam contrar.
Suntem maimute dresate?!

Ma includ si pe mine in categorie doar din politete, e evident ca i`m sooo above all of this.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu