Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 24 februarie 2011

Angajatii departamentului security al aeroportului cluj - noii psihologi

Ieri a fost o zi deosebit de trista pentru mine care a culminat la aeroportul Cluj.
In mod obisnuit imi plac aeroporturile, avioanele, oamenii care au aerul ca pleaca undeva. Iubesc sa plec undeva.
Partea neplacuta e controlul de securitate si nenii grasi in costumatii care ne privesc pe toti precum pe niste potentiali teroristi.

Ieri, dupa ce am facut cu mana, am lacrimat, mi-am pus in ordine machiajul si ma intorceam spre masina, un nene gras si suspicios ma intreaba cu o voce suava daca tipul merita.
Say what now?! Dupa ce fratii lui intru persecutat oameni m-au descaltat, mi-au cotrobait prin geanta, m-au manat printr-o poarta bipaitoare, el, ionel de 100 de kile de la security e preocupat de viata mea sentimentala.

Am devenit dintr-o data atat de abordabila?! What`s wrong with me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu