Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 1 februarie 2011

All the single ladies



Nu zic ca eu sunt singura, de fapt sunt intr-o relatie, dar, titlul nu se refera doar la fetele singure, ci la cele care nu au greutatea unei relatii nereusite pe umeri.

Pana acum, in orice relatie ma simteam prinsa si aveam senzatia ca fac sacrificii to make it work si, mai mult, eram convinsa ca asa se face, ca nu exista alternativa.
Nu ma mai bucuram de iesitul in oras pentru ca el nu aproba si, desi treceam peste parerea lui, imi intuneca putin bucuria.
Nu eram la fel de fericita cu prietenii pentru ca el nu a reusit niciodata sa se integreze in mediul meu. Nu am insistat sa coexiste tot timpul, i-am despartit, le-am alocat intervale orare diferite, dar a reusit sa-mi ia bucuria si din barfitul cu fetele.

Si societatea, mamele, matusile, revistele pentru femei, ne spun ca asta trebuie sa facem, sa renuntam la chestii, sa facem compromisuri in numele dragostei.
Dar aici zic eu ca e momentul sa facem o pauza si sa ne intrebam daca e dragoste cu adevarat si pana unde sa mergem cu sacrificiile. Adica e ok sa mai trecem peste orgolii nemasurate, dar nu e ok sa trecem peste ce ne dorim cu adevarat. Sa faci un copil cuiva e de neacceptat daca nu iti doresti cu adevarat ci doar faci un compromis.
Si, nu pot sa nu ma intreb, cand pe el il deranjeaza placerile tale precum iesitul in oras, mai e dragoste cu adevarat, sau e doar o relatie nereusita codependenta care supravietuieste din nefericirea comuna?
Pentru ca nu pot sa-mi imaginez cum as putea face eu fericita un nene bisericos care sa se oripileze o data la 10 minute si minimul o data pe zi sa fie in pragul apoplexiei. Zic sa acceptam pierderile si sa gasim pe cineva mai compatibil
Nu intentionez sa-mi cer iertare pentru ce sunt sau sa renunt fie si la o mica meandra a personalitatii mele.

De asta zic, felicitari suratelor mele single ladies fie ca sunt intr-o relatie, fie ca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu