Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 14 februarie 2011

Semne prevestitoare a unei despartiri iminente

Toti am trecut prin asta, am fost pusi in ambele situatii si, cu toata sinceritatea, nu stiu care e mai dificila.
Dar stiu care e cea mai ofensatoare pentru orgoliu.
Si, pentru a nu pierde contactul cu realitatea, plutind pe norisorul meu pufos de dragoste, am cateva semnale de alarma care sa pull it swiftly from under me, pentru ca, odata data cu fundul de dura realitate, nu o mai pot ignora.

So, semnele care-mi ghideaza mie viata amoroasa...

1. Cand nu mai e interesat de sexy time, ceva nu e ok. Nu trag imediat concluzia dureroasa, poate e bolnav, poate are alte probleme, poate e de la frig. Dar niciodata nu am avut un mascul dezinteresat de acest aspect al unei relatii. Deci, daca starea se prelungeste, si, cunoscand rabdarea mea, prelungit inseamna o zi, poate doua, incep sa-mi pun intrebari.
Dezinteresul sexual se poate manifesta in multe multe forme. Domnilor, daca fata plina de imaginatie si initiativa s-a transformat in proverbiala scandura, e cazul sa investigati problema.
Doamnelor, daca printul cuceritor si plin de atentii premergatoare actului in sine a devenit zgarcit in acest departament, stim toate ca e cazul sa luam aminte.

2. Nu prea sunt adepta certurilor deschise, le evit precum necuratul tamaia. Cand incep sa le deschid eu, nu e un semn ca pretuiesc relatia si ca mi-am sacrificat dorinta de a fi lasata-n pace pentru binele nostru, ci ca vreau sa te indepartez, ca nu-mi mai place nimic la tine si iti spun cu voiosie. Si nici nu mai sunt dornica sa fac compromisuri.
Cand cavalerul meu deschide discutii dificile si nu pot sa le stopez cu avansuri explicite, incep sa vad finalul.

3. Cand incep sa-mi fac programul fara a te include, e cu siguranta un indiciu. Cand ma lasa indiferenta faptul ca tu nu vrei sa iesim in oras si prefer sa ies cu fetele unei seri cu tine, e cazul sa-ti reconsideri pozitia.


Mai sunt cateva, dar toate izvorasc din atitudinea bitchy si din indepartare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu