Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 4 februarie 2011

Cujetari racite

Inca sunt racita si cujet, pentru ca altceva nu prea pot sa fac.

Ce-i cu raceala asta? Nu mai trece odata. Sunt fericita ca am trecut de faza cu febra, dar acum abia pot sa stau in picioare, ma simt faint, ametesc, am momente in care mi se incetoseaza vederea si, nu, nu am baut alcool de o saptamana.

Spalam vasele si ascultam radio. In bucatarie am ceva antic dar dragut la care trebuie sa cauti canalele by hand... let`s just say ca nu e placut si nu stiu niciodata ce ascult. Fiind din cluj, sunt suspicios de multe posturi maghiare, asta am descoperit azi. Ce m-a impins spre gestul necugetat de a schimba canalul you ask? Faptul ca, fiind ora fixa, dadeau stiri si they went on and on despre un sondaj care demonstra ca romanii sunt pesimisti, criza, scaderi salariale etc samd si in 2-3 minute tanti cu probleme evidente de exprimare (probabil absolvise universitatea tehnica) se innamolea mai mult si mai mult in pesimismul generalizat. Let`s just say ca sondajul respectiv era popular si l-am mai gasit pe alte canale. Poate si pe cele maghiare, who knows?

Asa am gasit Rock Station. Habar nu am pe ce frecventa. Au muzica atat de buna, dj-ul sau cum se numesc vorbitorii era ok, fara saliva excesiva de inghitit, fara vocale repetate aiurea, vocabular satisfacator si fara glume cretine. Putini dintre noi au simtul umorului, remember that prezentatori de orice fel cand incercati sa fiti funneh. Nu sunteti.

Si, sunt convinsa ca mai aveam si alte cujetari, dar le-am uitat.
I`m ill after all.

O, da, ps. prajitura si chipsurile nu ajuta la raceala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu