Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 1 noiembrie 2010

Apel pentru dressing up

I know I`m a repetitive bitch, dar acesta e un subiect close to my heart, so, I`ll shout it from the rooftops.
All is well on the luuuuv front.

Mi-am exprimat dezamagirea fata de inabilitatea of my fellow humans de a se imbraca pentru activitatile zilnice, sa zicem ca suntem prea ocupati, ca nu suntem atat de superficiali pentru a aloca timp si nervi acestei activitati, sa zicem ca nu judec prea mult. Daaar, sunt unele evenimente pentru care trebuie sa dress up, if only just a little si e beyond my level of understanding cum pot unii sa nu o faca.

La teatru si opera, daca cladirea/decorul/evenimentul o cer, cum poti aparea in adidasi si blugi decolorati? I mean, part of the fun is dressing for the event. Nu e vorba de respectul pe care poti sa-l arati participantilor, de ideea ca trebuie, ci de faptul ca e social acceptabil sa apari in ball gown la asemenea evenimente. Poate sunt doar eu, dar cand am o loja la teatru, imi inchipui ca sunt o aristocrata frantuzoaica si ca tes intrigi de boudoire.

Toti mergem la nunti, e o obligatie sociala si nu am reusit sa ma sustrag nici macar odata. Nu imi plac, am foarte multe de comentat si reprosat, dar nonetheless imi aleg un outfit frumos, care sa-mi puna in valoare calitatile, purtabil si cu alte ocazii, adecvat orei la care are loc evenimentul iar accesoriile nu-mi sunt toate bijuteriile de haur transmise de generatii, iar parul nu-mi e o casca rosie si teapana, machiajul nu-mi e sidef ruby rose si ruj roz cyclam, unghiile nu-mi sunt lopatele acrylice avand cate un strass solitar to keep them company. Why gawd ar purta cineva costumasele oribile din tafta asortate cu sandale hidoase strappy cu pietre colorate cu o pedichiura roz sidefat?! Why gawd ar purta cineva lanturi de haur groase si dizgratioase de care balangane o icoana complet nepotrivita dar din acelasi metal? Si inelele, am vazut o tanti cu inele pe 8 degete, toate mari, nepotrivite, grosolane, nu ma exprim cu privire la stilul invechit, un singur inel ar fi putut parea romantic, dar combinatia.. si alaturi de manichiura candy pink pe niste maini imbatranite si bronzate la solar, cu vene proeminente, sa zicem doar ca asa imi inchipui mainile vrajitoarei din hansel si gretel.
Asa cum doamnele apeleaza la costumasele infame, domnisoarele apeleaza la strappy dresses, sau strapless, pe sub care poarta sutien, caruia i se vad bretelele?! ruinand farmecul indoielnic al ansamblului. Word to the wise, faptul ca te poti indesa intr-o rochie cu doua marimi prea mica nu inseamna ca esti supla, doar ca vei arata precum un caldabos.
Iar parul, fie e alb si drept fie e buclat teapan, fie e constrans intr-un coc hidos cu accesorii sclipicioase, nimic nou sub soare.
Ideea de a te imbraca glam precum pentru decernarea premiilor oscar la o nunta de dimineata e disperata si complet nepotrivita. Cocktail dresses in the morning doamnelor, rochiile de seara se numesc asa cu temei.
Rochiile negre sunt acceptabile ziua doar pentru inmormantari, in rest li se aplica aceleasi reguli ca si cocktailurilor, dupa ora 17.

Dar nu numai doamnele pacatuiesc, domnii, a caror alegere ar trebui sa fie simpla, nu o nimeresc aproape niciodata. Nu intru in dezbaterea obiceiurilor culinare practicate la asemenea evenimente pentru a picta o imagine a unui domn transpirat si in plin proces al digestiei, ma refer doar la costume.
Nu ar trebui sa fie complicat, costum inchis la culoare, nu chiar negru, indigo precum a spus mark jacobs - gentlemen, always trust him with your fashion advice, camasa cu maneca lunga, manecile scurte la camasi sunt pentru lucratorii la macdonald`s, si o cravata viu colorata. Sfat: daca stiti ca de la excese va colorati lila, nu incercati sa asortati cravata si nici la rochia nevestei, nu se face.
Desi costumele ar trebui sa va ascunda defectele(burta, sunci, picioare de gaina) de cele mai multe ori vi le accentueaza. Poate ar fi bine sa nu va mai lasati nevasta sa faca shoppingul, alegeti un producator de costume care va vin and go with it. Domnisoarele de 20 de ani va vor privi intr-un mod nou si interesant.
Pentru a fi in trenduri, googaliti ce poarta obama mai nou, e foarte cool sa copiezi ce poarta nenea asta si e budget, isi schimba doar culoarea cravatei.

Please people, stop making my life so glum, dress up.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu