Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 12 noiembrie 2010

Fashion and the cold season

Poate unii dintre noi traiesc in locuri calde unde rochiile de vara pot fi purtate all year long, nu e cazul meu. De fiecare data cand vine frigul, imi ia muuult timp pentru a ma adapta. Desi nu credeam, sunt o faptura varateca, imi place soarele, canicula nu prea ma afecteaza precum zice la televizor, imi plac noptile calde si imi place sa pot sa ma imbrac sau nu. Vara toti suntem mai frumosi, e lumina multa, sunt flori. Frigul e deprimant si, orice as purta, nu pot egala senzatia pe care mi-o da o rochie de vara.
Daar, nu capitulam in fata anotimpurilor, ne adaptam lor.

Am o problema cu hainele groase in culori neutre. Toate paltoanele sunt negre sau gri. Pentru adeptii culorilor inchise propun indigoul, sau albastru cerneala, sunt culori frumoase si ni atat de abuzate precum negrul sau cenusiul, in plus, Tom Ford a decretat indigoul ca fiind noul negru whatever that means, but the guy is hot and i`ll take it. Am un palton purple care acum am constatat ca e destul de uzat, but i love it, imi coloreaza ziua si nu e atat de dificil de asortat precum ar crede lumea. Prin asortat nu inteleg ca am si dresuri purple si pantofi si geanta si esarfa, eventual ruj si fard coordonat, doar sa nu clash it cu roz sau cu albastru intens.
Am vazut un palton alb heaven, inca nu mi-am facut curajul sa-l cumpar, i know myself, 5 minutes into wearing it i`d find a spot and spoil the experience.

Cizmele sunt cel mai hot accesoriu si asta nu sta in pret sau in numarul mare de perechi detinute. Niste cizme badass - asta e slabiciunea mea. Am o pereche maro de calarie si o pereche negre clasice pe care le port cel mai des. Mai am niste cizme de vrajitoare cu sireturi si cizme rosii pentru my inner little red ridinghood.

Botinele sunt pe locul secund in topul felbetilor de iarna. Ok, recunosc, I`m a shoeaholic, I`d sell a kidney for the right pair of shoez.

Blana, iubesc animalele, teoretic sunt de acord cu PETA but i couldn`t stop wearing fur. Adevarul e ca nici nu am ajuns pana la a avea un dulap cu blanuri, dar am o caciula de blana alba for my inner J.Lo. and i feel like a princess while wearing it. Iarna, zapada, ninsoarea fac purtatul blanii un deliciu.

Manusile, Karl Lagerfeld - noul meu rolemodel le-a reintrodus. Niciodata nu ne parasisera, dar acum au devenit mai vizibile. Mainile trebuie protejate, e ladylike sa porti manusi, pot ascunde o manichiura nereusita sau alte defecte.

Fularele si esarfele, looove.

SO, people, stop making autumn and winter glum for me, absorbiti intelepciune si purcedeti la treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu