Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Semne

Avem zile nefericite, eu am that is, ulterior le analizez si incerc sa identific cauze, metode de a le evita si, i`m not proud of this,semne prevestitoare.
Nu sunt fatalista, dar, once in a blue moon, sunt nefericiri inevitabile, in cazul acestora caut semnele prevestitoare.

Pisicile negre do nothing for me, sunt cute, ma joc cu dansele cand sunt inclined to do so, in nici un caz nu fac pasi in spate. Fun fact, o fosta colega, nu numai ca face cei trei pasi inapoi required, dar si cand e la volan, she backs up daca o pisica neagra ii traverseaza calea.

Scarile nu ma infricosaza, dar unde am gasi in this day and age o scara pe sub care sa trecem. M-ar pune pe ganduri ideea de a cadea ceva pe mine de pe scara sau de a avea acces vizual in zone nedorite ale scoboratorilor pe scara, in nici un caz ideea de ghinion.

Oglinzile, i just love them, nu am nici o oglinda pretioasa, ideea unei oglinzi din argint cu maner, ornata, antica .. lovely. Am spart cateva la viata mea si nu am constatat nici o scadere a nivelului de noroc. Urasc zgomotul pe care-l fac cand se sparg, but nothing more.

In schimb refuz sa trec pe sub coloanele care, potrivit zvonurilor, aduc ghinion. Prefer sa risc un contact brusc si dureros cu o masina in miscare, un contact nefericit cu o groapa sau un stalpisor. That i admit.

Crows are scarry, no more. Iar cand circula in stoluri, you`d better watch out pentru ca impart norocele cu larghete. Dar am patit sa trec pe langa un cablu de elecrticitate pe care erau ciori aliniate si, fiecare croncanea cand treceam prin dreptul ei. They`re kinda cute if you look closely.

Dead things do not scare me. Cate o lacrima ar dori sa fie tribut fiecarui catel, fiecarei pisici, vulpi iepure zdrobit pe sosele. Dar nu cred ca sunt vestitori ai unor nenorociri iminente.

Pleoapa stanga mi se zbate sporadic, cred ca e mai degraba un simptom de lipsa de magneziu sau de calciu decat o prevestire a unor potentiale castiguri sau nefericiri - depinde de sursa pe care o crezi. Nasul ma mananca uneori, dar nu cred ca e un mesaj secret al universului.

Some things are better left alone, magic needs to exist in my perfect world, just like i think the first snow is magic, planes fly on wings of fairies and music is just an expression of joy. Accept it or go.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu