Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 16 noiembrie 2010

Secret diary of a call girl

In lumea noastra iubitoare de seriale, preferintele mele nu prea se incadreaza in mainstream.
Am avut o scurta perioada Greys Anatomy, Supernatural, Weeds, dar preferatele mele au ca tema centrala moda si lifestyle-ul.

Primul serial pe care l-am urmarit, in germana nonetheless, a fost Sex and the City. Inca stiu unele dialoguri, in ziua cea mai neagra din an (nu am o data speciala, e random) sunt perfect capabila sa mananc inghetata si sa privesc mesmerizata the streets of new york si manolos. Sfaturile despre barbati din sex and the city le-am luat si, surprise surprise, sunt perfect aplicabile inca. Simtul modei, atat cat il am, e inspirat din sex and the city si inca se aplica.

In ultima vreme imi place Mad Men. Spre deosebire de fratii lui americani, nu e strangulat de morala apasatoare, nu-i e supt si ultimul strop de fun de notiunea de politically corectness si moda e fabuloasa, doamnele sunt frumoase si puternice nu doar asteapta sa fie salvate de un print in armura timp in care isi onduleaza parul. Estetica Mad Men e pe gustul meu.

Dar vreau sa spun aici despre my latest sinfull pleasure, Secret Diary of a Call Girl. E britanic and that says alot. Britanicii au un simt al umorului special ilustrat abundent in acest serial. Morala britanica are simtul umorului, eroina noastra nu e arsa pe rug la final pentru calea pacatoasa pe care o urmeaza. Nu e prezentata nici ca perfecta sau ca o cariera dezirabila, situatia demoisellei e vazuta echidistant urmand ca fiecare sa ne formam pareri proprii.
Apreciez in mod deosebit moda, hainele, the shoez, cadrele frumoase, masinile frumoase. I like all beauty.
Eroina nu e perfecta nici fizic nici emotional. Nu e slabuta, inalta si purtatoare de cupa e. Nu are trasaturile frumoase, e interesanta si are personalitate.
Vorbeste despre sex as we should all, fara retineri si falsa pudoare.
Probabil sunt doar eu saturata de eroine perfecte moral, standarde de principii, aratatoare ale caii drepte pentru noi toti, capabile sa le faca pe toate aratand perfect si fara sa se poticneasca nici macar o secunda. Poate o fi existand si in lumea reala, poate nu, eu nu am intalnit nici una. Dar e refreshing sa vezi un serial cu umor si autoironie.
The jons sunt de toate felurile, mai kinky, unii pudici, unii doritori de food sex, unii violenti si scary.

O prietena imi zicea dupa ce s-a uitat la Grey`s Anatomy ca vrea sa devina medic, eu ce sa spun dupa ce m-am uitat la Secret Diary of a Call Girl? ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu