Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 11 noiembrie 2010

Rochii, zile

Coco Chanel zicea ceva despre rochii, ca o femeie trebuie sa le poarte, ca au rolul, nu de a distrage atentia de la corpul ce-l imbraca, ci de a-l pune in evidenta.
Iubesc rochiile. Am nenumarate, matasoase, pufoase, calduroase, sobre, imbulinate, plutitoare, precum niste imbratisari.
Imi plac si fustele, pantalonii, camasile, dar rochiile au ceva special, sunt decise, si-au ales drumul si il urmeaza, nu sunt dispuse la a face compromisuri.
When in doubt, iau o rochie.
Cand prevad un conflict, iau o rochie.
Particip la o negociere, atuul implicit e o rochie.
Sunt armura mea, imi extrag puterea, nu din par precum samson, ci din rochii.

Spre deosebire de camasi, fuste, pantaloni pe care le iubesc dar in general, nu am o relatie speciala cu nici una, rochiile sunt speciale. Fiecare reprezinta o stare de spirit si se poate potrivi precum o manusa (alt articol vestimentar preferat, merci monsieur Lagerfeld) unei zile.
Am o rochie neagra care imi urmeaza fidela linia la care apelez in momentele business, sobre, cand am nevoie sa inspir incredere.
O rochie gri pare nascuta pe corpul meu.
Rochia mariner scurta channeling Jackie O. pentru coinasseuri.
Rochia rosie pentru frant inimi,
Rochia albastra de matase care se simte ca o mangaiere,
Rochia roz din voal care pluteste pe langa mine facandu-ma sa ma simt goala.
Rochia navy de scolarita.
Rochia cu spatele gol si inflorata.
Rochia neagra din dantela atat de dramatica.
Rochia tricotata maro cu maneci, fara decolteu, pana la genunchi dar care reuseste sa fie atat de provocatoare incat ma face sa rosesc cand imi vad reflexia.
Rochia din matase si voal roz.
Rochia turcoise care imi urmareste fiecare miscare.


And there are more, rochia pentru iubitul meu, rochia pentru a-l face sa ma iubeasca, rochia care demands spotlight, rochia care imi asigura protectie masculina.
Rochiile pot fi definite in relatie cu reactiile pe care le provoaca, rochiile sunt ceva neinteles, complex si care imi depaseste puterea de analiza.
Am incarcat rochiile cu semnificatii diverse.
Rochiile ne subliniaza vulnerabilitatea iar vulnerabilitatea e o moneda de schimb.




Iubesc rochiile. Maine voi purta una.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu