Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 19 noiembrie 2010

Universul meu suprarealist

Every day, doing every day stuff I smile all the way. Oare de ce? Poate I`m on drugs, poate i had a shot of something in the morning. Realitatea e ca, peste universul stiut care se intampla in fata noastra, suprapun un univers aproape similar, cu mici diferente comice suprarealiste.
De exemplu, how fun is it sa imi imaginez ca, in urma mea vine un buttler cu un patefon care canta soundtrack-ul meu din ziua aceea? 
Sau ca botul cainelui care iese pe sub poarta si latra de fapt spune bancuri?

Obiectul meu preferat de fantezie, avioanele, zboara pe aripile zanelor, in cockpit sunt iepuri fluffy care impart oua de paste si beau vin.
Pisicile conspira pentru a cuceri lumea. Serios, la o examinare mai atenta, toate par niste complotisti prinsi cu botul in borcanul cu smantana, so to say.
Pisicile au nume, trebuie doar sa ne uitam la ele mai atent si it pops. Am cunoscut Soseta, Cravata, Papionul, Guardian of the antena. Si astia sunt doar cativa.
Pantofii sunt facuti de randunele, din matase si iubire. Pantofii sunt soul food, food to nourish my soul.
Gentile sunt food for the soul also. Colorate, frumoase, mate, lucioase, mari, mici, all of them i love.
Cosmeticele sunt my armour, de fiecare data cand ma infrumusetez simt ca ma pregatesc pentru razboi. Ma simt ca un cruciat cand ies all ready and beautyfied.
Simt ca dansez pe o muzica auzita doar de mine, nu doar umblu like all the people pe trotuar, i twist and twirl in the sunshine.
The city is a special stage made just for me, for the show that i am.

In universul meu suprarealist el e aici cu mine, ii simt sarutarile si mangaierile, ii simt respiratia pe pielea mea. It`s bitter sweet but that`s love.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu