Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 3 noiembrie 2010

What I`m not

*Azi sunt un cruciat pentru eliberare sociala si, pentru ca afirmam de nenumarate ori pe zi ce suntem, cine suntem, ma gandeam ca a venit momentul sa spun si ce nu sunt pentru ca asta poate defini mai bine decat afirmarea calitatilor*


Nu sunt un obiect decorativ. Da, arat bine, da, fac eforturi in directia asta, daaar nu asta e scopul meu principal. Am atatea alte calitati si ar fi trist ca asta sa fie tot ce vezi. Ideea ca vezi in mine doar un accesoriu stralucitor, raneste in special pentru ca ti-am oferit mutl mai mult de atat. E ca si cum ti-ai lua un maserati pentru a-l tine pe post de bibelou. I`m a complex beeing care arata si bine ca bonus.

Nu sunt un obiect de colectionat. Nu ajunge sa ma cuceresti, sau sa ma las eu cucerita, trebuie sa ma pastrezi. Nu voi ramane cuminte pe un raft alaturi de celelalte trofee pe care le-ai adunat de-a lungul timpului, e un efort constant. Am nevoie de libertate si un spatiu prafuit de depozitare nu mi-o ofera. Am nevoie de dragoste si dragostea nu se manifesta cu praf si panze de paianjeni intr-un colt uitat.

Nu sunt o constanta. Nu sunt atat de diferita de restul oamenilor, am zile bune si zile rele - putine intradevar, dar exista. Imi schimb parerea des si fara provocare. Poate, intr-o zi, imi voi schimba parerea si despre tine, who knows? I`m fickle, like the song says. Nu imi reprosa, peste un an, ca nu am ramas exact aceeasi. Nu sunt stonehenge. Evolueaza cu mine. Fly me to the moon.

Nu sunt ceva in need of protection. Faptul ca doresti sa ma aperi de lumea mare si rea e romantic, dar, tine minte ca sunt perfect capabila sa o fac singura. Condescendenta ta nu e o calitate si nu e ceva ce pot tolera la infinit. Sunt suficiente domnite in distress si nu e nevoie sa-ti complici existenta cu mine daca asta e ce cauti. Apreciaza faptul ca i`m perfectly able to fight my battles dar, sporadic, am nevoie de un cavaler care sa-mi apere virtutea.

Nu am nevoie de curatela. Stiu ca voi, masculii, aveti in adn ideea ca sunteti capetele familiei sau ce o fi. Dar vremurile acelea au trecut, sau nu sunt eu mademoisella potrivita, dar i trust my own head so much more si nici nu am disponibilitatea to fake it. Si, nu, nu caut un father figure, am din belsug, de fapt as vrea sa scap de asta pe care il am, sau sa mai dau si altora. Stiu ca esti puternic si iubesc asta la tine, nu am nevoie sa mi-o dovedesti constant.

Nu imi doresc sa te leg de mine forever si nici pe mine de tine. Cred ca institutia casatoriei e ceva ce tine de business si am suficient capital si spirit antreprenorial pentru a nu ma da pe mine in schimbul lor. Casatoria din dragoste e ceva burgeoise si dulceag in the worst way. Ar trebui sa fie a merger of wealths pentru a atinge un nivel superior. Nu o telenovela al carei unic rezultat sunt doi plozi murdari, needucati, talambi si vesnic urlatori. Cel mai valoros cadou pe care putem sa ni-l facem reciproc e libertatea impreuna, o relatie nu trebuie sa fie precum un lant greu si ruginit, ci ca wind beneath pur wings.

Nu sunt o potentiala menajera sau bucatareasa. On the long run, ar fi mai ieftin si productiv sa angajezi una, daca asta ti-e dorinta.

Nu sunt un incubator pentru posteritatile tale. Doresti sa te inmultesti, i`m not doing that din mai multe motive, cel mai important fiind ca nu doresc, putem sa work it out, nu ma opun unui plod ilegitim.

Nu sunt o investitie buna. Daca doresti sa ma cadorisesti, probabil ca voi accepta, dar nu te astepta sa primesti ceva in schimb. Motivul pentru care iti dau orice, de la un zambet la cadouri e pentru ca imi doresc, nu la schimb.

And there is more, so much more.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu