Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 17 noiembrie 2010

Men are daisies

I am still inlove, and he`s no daisy, but the rest of them are.

Titlul era de fapt men are drama queens.
Unde sunt barbatii de altadata previzibili a caror unica dorinta era evidenta? De ce azi isi doresc toti relatii? Unde sunt masculii in cautare de relatii usurele, de casual dating and sex?
Intrebari retorice, dar m-am lovit doar de cautatori de neveste si mamici lately si toate fetele imi spun acelasi lucru, se despart de boyfrienzi pentru ca acestia sunt mult mai entuziasmati de nunti si de copii decat ele.

Men are the new white meat, barbatii sunt noii codependenti, noii clingy emotional, noul weaker sex.

In curand vor dori sa fie casnici si sa bake pies, viseaza umed cu bebelusi si scutece, isi vor dori rochii albe si nunti glam.

Am observat ca masculii sunt si mult mai inclinati spre drama lately. Unde eu as trece usurel si gratios peste discutie, ei insista sa rezolve probleme inexistente, eventual sa creeze altele noi pentru a-si face viata interesanta. Se incurca with the strangest and most drama proned individuals, se intangle in telenovelele altora. Simt ca eu sunt the strange one pentru ca nu inteleg voluptatea unui scandal bun.
Men are drama queens,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu