Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 21 noiembrie 2010

Reteta dragostei - la mine

Pai, first, il iubesc, adica my brainz se intoarce la el de oriunde, meditez la ce foame mi-e, ajung la cereale cu scortisoara, mi-e frig - ajung sa ma gandesc la mainile lui, sunt la sala si i curse the day i was born - ajung sa zambesc gandindu-ma ca si el e la sala. So, zambesc mult zilele astea si nu foarte inteligent. Sunt perfect constienta ca e brain chemistry, but i can`t stop it.

He`s the object of my fantasies. Never was a boyfriend such a thing. Recunosc, initial l-am placut tocmai pentru ca avea un element dintr-o fantezie a mea. But again, I must admit ca am transformat elementul respectiv intr-o fantezie doar pentru a avea propria mea balena alba si pentru ca restul masculilor erau prea usor de prins si eu plictisita. Aveam nevoie de creatura mea mitica pe care s-o urmaresc si s-o vanez, my silverlining, and i got him. Si acum realizez ca ce credeam eu ca e sexy e palid si sters comparativ cu el pe care l-am incoronat king of my fantasy land si care nu va putea fi inlocuit ever.

Il recunosc ca egalul meu. In universul meu unde eu sunt centrul si all that matters, asta e ceva unic, nemaivazut. Chiar ii recunosc superioritatea in unele domenii. Ii invidiez echilibrul, felul in care vede lumea, puterea. Am de invatat de la el si respect asta.

Toate partile bune insumeaza cam 99.99%, dar 0.01% ramas e un graunte de ura concentrata care iese cateodata la suprafata. Urasc ca sunt atat de indragostita de el, urasc ca fericirea mea e dependenta de el, urasc ca m-a facut sa iubesc the ties that bind me to him, urasc ca am abandonat libertatea totala pe care am avut-o chiar cand eram prinsa in relatii anterioare pentru iubirea lui.
Urasc faptul ca nu-mi pot imagina totul fara el, ca nu ma pot vedea cu altcineva, ca a facut ideea de a fi in bratele altcuiva insuportabila.

Daca parafrazam adagiul lui Coco Chanel, o iubire cu adevarat unica si zdrobitoare trebuie sa contina si un sambure de ura reala.
Deci, iubitule, te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu