Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 9 martie 2010

Wish list


În horoscopul meu scrie că voi primi o sumă colosală de bani la începutul verii acesteia.
Pentru a nu risipi nimic, după cum îmi stă în caracter, îmi voi face o listă de dorinţe, din care voi mai reduce, dacă mi se va părea că nu îmi sunt necesare.

1. ochelari noi, am văzut două perechi care îmi plac, Bvlgari verzi şi chanel cărămizii.
2. rochie Zara cu dungi.
3. telefon mobil nou, cu tastatură qwerty, încă nu sunt hotărâtă dacă să fie sau nu slide.
4. sacou Zara cu dungi.
5. fustă zara.
6. fustă mango
7. bluză zara mătase
8. pantofi aldo navy
9. sandale aldo roşii
10. platforme mango negre

Şi probabil various bluziţe colorate. Probabil şi lenjerie, dar în cantităţi mici.
Am jurat că anu' ăsta renunţ la genţi, bijuterii, parfumuri, cosmetice abramburistice, că doar e criză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu