Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 14 martie 2010

Bucurenci sau Why do I feel like I just dodged a bullet there?


www.thedandy.org

Acest post nu este despre Bucurenci-persoana, ci despre studentele care nu s-au maturizat afectiv din adolescenta, urlatoare dupa vampiri imaginari si dornice de a comite infractiuni sexuale cu Harry Potter.

Am intrat in contact cu susnumitul acu cativa ani, citindu-i in Elle articolele. Unul dintre motivele pentru care cumpar Elle si nu Cosmo, Beau Monde, Marie Claire etc samd, este tocmai ca prima publica si articole interesante scrise de oameni destepti, printre care si acest fat frumos modern. Ce scria el acolo mi-a placut, nu m-a innebunit nu am considerat memorabil sau ca fiind o cotitura in viata mea. M-am uitat la poza lui nenea, arata ok.

Ulterior, citind aiurea chestii pe net, am ajuns la un link spre blogul Bucurenciului. Imi place ce scrie in Elle => si pe blog trebuie sa scrie interesant. Hai sa citim. Admiratie pentru cauzele sustinute, de acord cu programele de protectie a mediului, dar in rest dezamagire usoara, moving on.

Mai tarziu, gasesc alt link in care nenea isi exprima parerile despre provincialii ajunsi in Bucuresti. Reactii virulente, provincialii mei se simteau lezati in orgoliu, auzeam deja sunetul manusilor aruncate, al secundantilor adusi de cai naravasi si a pistoalelor pocnind in miez de noapte. Nu pot decat sa imi exprim parerea similara celei a Bucurenciului. Locuiesc in Cluj-Napoca, un fel de capitala locala, si veneticii sunt necizelati, ne-clujeni, ocupa locurile de parcare, incurca circulatia, confunda detasarea si civilizatia localnicilor cu o aprobare binevoitoare. Deci, inca un punct comun.

Demitizarea, cuvant prea umflat, dar in lipsa de altceva, il voi folosi, a venit cand am auzit la o emisiune de barfe ca Bucurenciul a declarat ca e bisexual, a nu intelege gresit, more power to him!, putin sexy si misterios, dar de ce ar simti cineva nevoia sa declare asa ceva public?! E ca si cum eu as comunica in masa despre parul meu pubian, sau despre tranzite intestinale?! Wtf?! Putina decenta...
Dupa aceasta "revelatie", fiind insomniaca, intr-o noapte butonam telecomanda, si ce vad, o emisiune de lifestyle pe TVR prezentata de eroul nostru. Surpriza, la tv nu prea seamana cu poza din Elle. Or fi folosind aia fotografi ... mai artisti sau atitudinea usor afectata care rasbate prin ecran e de vina?!

Acum, in final, sa ajungem si la subiectul postarii, povesteam cu niste colege de la master si astea declara ca sunt indragostite de Bucurenci si ca au participat sau vor participa (eu eram inca blocata la informatia precedenta) la o activitate ecologica doar pentru a-l cunoaste. Hai ma?!?!? Aveti 24 de ani, nu 14, urmeaza sa-mi spuneti ca aveti vise umede cu vampirii din Twilight!!!

Ps. Admir Bucurenciul pentru ce face, voi participa la actiuni de ecologizare, omul e destept, cult etc. dar e putin caraghios sa starnesti pasiuni in suflete neprihanite doar prin prezenta ta online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu