Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 3 martie 2010

Sala mea


Aşa cum zicem strada mea, blocul meu, firma mea, colegii mei, aşa zic şi eu acum sala mea, adica sala unde, de 3 ori pe săptămână, mă duc să-mi dau duhu' încet dar sigur.
Deci, sala mea de fitness are un bazin maaare şi călduţ, saună umedă şi uscată, salină, solar şi sală de fitness propriu zisă.

Programul meu e de 45 minute la sală, din care 15 minute pe stair master, 200 de abdomene, 100 de tracţiuni pentru mâini şi exerciţii pentru coapse înterior şi exterior.
La bazin fac cam 30 de ture, cam 45 de minute, apoi 10 minute de saună unedă că am auzit că e bună pentru ten şi eliminarea toxinelor.

Dar partea bună la sală e că toţi antrenorii sunt men-candy. Înţeleg că, lucrând ca antrenor la sală ai posibilitatea să îţi întreţii fizicul, dar ăştia sunt steaming hot, bronzaţi, înalţi, lucraţi, ioioioi... acum, dacă tot am renunţat la dulciuri, cum îl denunţă unii la botez pe Satan, mi-am găsit un nou viciu - băieţii hot de la sala de fitness.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu